utorak, 8. studenoga 2011.

Čelik

Šta da radimo sa ovim našim klubom Čelik?Ponekad se ima dojam ,dok sve ide naprijed samo Čelik stoji.Mislim da je najbolje riješenje, da se klub proda nekom bogatom stranom investitoru iz Zapadne Evrope.Ali nije uslov može i Arap ,ako je voljan da uloži goleme pare.Kažem Zapad zato što smatram da se ljudi iz Zapadne Evrope najbolje razumiju u takve poslove.Uslov je naravno da kupac klub dobro plati.Natkrije stadion ,kupi najbolje fudbalere profesionalce.I angažuje vrhunskog trenera.
Na taj naćin bi Čelik mogao da postane klub Evropskog formata.Čelik a la Chelsea.Možda (a zašto da ne) Čelik zaigra u Evropskim kupovima.Pa Robijaši putuju sa svojim klubom po cijeloj Evropi.I tako konaćno dobiju priliku da se pomarišu sa Engleskim navijaćima.Zbog tih svojih navijaća ,lady Margaret Thatcher je svojevremeno izjavila ,nakon one frke na stadionu Heysel.Da bi rado osnovala koncetracioni logor za navijaće:"Oni nas samo sramote po Evropi".
Kad već spomenjem Robijaše ,bilo bi nepravedno ne iskoristit ovu priliku,pa ih ne pohvalit.Svi se sijećamo one utakmice u Beogradu između reprezentacija Bosnehercegovine i Srbije.I onih blago rećeno incidenata.Kada su srpski navijaći iz Srbije i RS-a bacali kamenje na Bosanske navijaće.Tada su se Robijaši držali hrabro ,odvažno i dostojanstveno.Da bi saćuvali glavu od kiše kamenja,morali su da otkidaju sijedišta sa stadiona.I koriste ih u svrhu štita.
Izgledalo je kao da se oni nalaze na nezaštićenom otoku .Dok sa svih strana sipaju kanonade neprijateljskog bijesa.Što u stvarnosti i jeste bilo tako.



ponedjeljak, 7. studenoga 2011.

Sajmovi

Zenica ima ZEPS*,tradicinalni privredni sajam ,koji se od rata na ovamo svake godine dešava u gradu.Da bi se povećala posijeta sajmu ,treba uvest nagradne igre za posijetioce.Ne moraju to biti neke velike nagrade.Ali bitno je da ljudi znaju da postoji mogućnost dobitka.U ovom vremenu krize ,nada za moguću nagradu je primamljiva svima.
Dalje potrebno je pozvat što više izlagaća iz prehrambene sfere.Koji nude besplatne degustacije.To je takođe mamac za posijetioce.
Svi vole besplatnu ponudu.Na ZEPS-u 2010 ,sijećam se jednog zaista krupnog privrednika iz Zenice.On je pito na štandu prehrambene robe ,da li ima štogod besplatno?Čovo ima milione ,ali voli da se ogrebe.Pored Zeps-a ima još jedan sajam sa nazivom INTERMETAL .Taj je sajam manje zanimljiv za posijetioce ,ali interesentan za privrednike.
Korisno bi bilo povećat sajamsku ponudu.Tako što bi se napravio dodatni treći sajam.To bi mogao biti sajam umjetnosti.Sa nazivom Art Fair Zenica 2012 naprimjer.
Kao što sam naziv kaže na tom sajmu bi izlagali umjetnici i galerije iz cijeloga Svijeta.Pomenuti sajam ne samo što bi donjeo dobru zaradu gradu .Nego bi proširio ime Zenice širom planete.



*kao što znamo ZEPS je firma koja se bavi organizacijom sajmova .Jedan zaposlenik mi je svojevremeno rekao :Ljudi ne znaju,ali ZEPS je najmanje Zenički.U firmi večinu dionica drže Slovenci"