Zenica ima ZEPS*,tradicinalni privredni sajam ,koji se od rata na ovamo svake godine dešava u gradu.Da bi se povećala posijeta sajmu ,treba uvest nagradne igre za posijetioce.Ne moraju to biti neke velike nagrade.Ali bitno je da ljudi znaju da postoji mogućnost dobitka.U ovom vremenu krize ,nada za moguću nagradu je primamljiva svima.
Dalje potrebno je pozvat što više izlagaća iz prehrambene sfere.Koji nude besplatne degustacije.To je takođe mamac za posijetioce.
Svi vole besplatnu ponudu.Na ZEPS-u 2010 ,sijećam se jednog zaista krupnog privrednika iz Zenice.On je pito na štandu prehrambene robe ,da li ima štogod besplatno?Čovo ima milione ,ali voli da se ogrebe.Pored Zeps-a ima još jedan sajam sa nazivom INTERMETAL .Taj je sajam manje zanimljiv za posijetioce ,ali interesentan za privrednike.
Korisno bi bilo povećat sajamsku ponudu.Tako što bi se napravio dodatni treći sajam.To bi mogao biti sajam umjetnosti.Sa nazivom Art Fair Zenica 2012 naprimjer.
Kao što sam naziv kaže na tom sajmu bi izlagali umjetnici i galerije iz cijeloga Svijeta.Pomenuti sajam ne samo što bi donjeo dobru zaradu gradu .Nego bi proširio ime Zenice širom planete.
*kao što znamo ZEPS je firma koja se bavi organizacijom sajmova .Jedan zaposlenik mi je svojevremeno rekao :Ljudi ne znaju,ali ZEPS je najmanje Zenički.U firmi večinu dionica drže Slovenci"